Louis Vuitton patří ke stálicím Pařížské ulice, do které přišel jako jedna z prvních luxusních značek už v roce 1998. Mezitím se obchod dvakrát přestěhoval a několikrát zvětšil. Vše vyvrcholilo otevřením několikapatrového butiku na adrese Pařížská 3. Tím Louis Vuitton vzbudil velkou pozornost – nejen šíří sortimentu, ale i interiérem, který je poctou české secesi. Majitelé francouzské značky se netají tím, že právě pražský obchod patří dlouhodobě k jedněm z nejúspěšnějších i z hlediska celoevropských tržeb. „Z Prahy jsme nadšení,“ potvrdil před časem pro český Forbes Christopher Zanardi-Landi, tehdejší výkonný viceprezident značky Louis Vuitton. Není divu. Obrat pražského butiku dosáhl poprvé v roce 2012 výše 501 milionů korun, čistý zisk byl tehdy 137 milionů a průměrně půl miliardy ročně si na tržbách od té doby udržuje průběžně. V pražském obchodě jsou pravidelně k dostání i nejrůznější limitované kolekce značky Louis Vuitton, je tu i malé knihkupectví a relaxační zóna.
Chcete se do projektu Průvodce Pařížskou zapojit?
Kontaktujte nás